Over mij
Ik stel me graag aan je voor!

Laat potentiële klanten of medewerkers kennismaken met jouw product, dienst of merk en neem collega’s mee in de visie van jouw bedrijf. Spring eruit op social media, leg nieuwe werkwijzen of veiligheidsregels duidelijk uit en laat potentiële nieuwe medewerkers kennismaken met de cultuur en sfeer binnen jouw bedrijf. Voor al deze en vele andere boodschappen is video een krachtig medium en daar weet ik alles van.

“Als een plaatje al meer zegt dan duizend woorden, bedenk dan eens wat je met video allemaal kunt bereiken.”
 

Al voor het afronden van mijn studie Communicatie & Media heb ik de eerste stappen gezet in de wereld van de media. Samen met Hélène Hendriks heb ik in 2006 NAC-tv opgericht. Toen wist ik al dat verhalen vertellen middels video was wat ik wilde doen. Zonder goed uitgewerkt plan of duidelijke visie heb ik me ingeschreven bij de KvK. Ik vertrouwde op mijn gevoel: dit is wat ik wil en daar ga ik voor.

De passie voor het vak hebben mij gebracht waar ik nu sta met mijn productiebedrijf. Inmiddels draai ik ruim 15 jaar mee in ‘de wereld van de media’.
De afgelopen jaren heb ik een enorme berg ervaring opgedaan als o.a. nieuws-, evenementen- en sportverslaggever. Van grote sportevenementen zoals het
EK-Voetbal en de Champions League tot serieuze nieuwsitems en reportages met een knipoog.

Van daaruit heb ik mijn horizon verbreed en videocontent gemaakt voor uiteenlopende opdrachtgevers. Denk aan Rabo Sport TV, Hockey.nl en De Telegraaf. Inmiddels ben ik videomaker in de breedste
zin van het woord. Naast mijn freelance werkzaamheden voor o.a. Talpa, KNVB, Omroep Brabant en Omroep Zeeland, bedenk en maak ik commerciële producties voor bedrijven. Een promo, instructievideo of wervingsboodschap, ik breng jouw boodschap pakkend in beeld.

Elke week produceer ik nieuwe items en breng ik bedrijven en locaties in beeld.
Ik interview mensen over de meest uiteenlopende onderwerpen. Dat houdt mijn werk uitdagend en maakt dat ik toegankelijk en flexibel ben. Door de korte tijd die vaak voor een item staat, ben ik getraind in precies dat in beeld te brengen waar het om gaat.

 

"Hoe ik dat doe? Naast expertise, enthousiasme en techniek vertrouw ik ook op mijn gevoel."

 

Ik kom heel snel tot de kern en voel gewoon aan hoe ik dat het beste kan vertalen in pakkende video content. Vertrouw jij me jouw boodschap toe? Neem contact met me op, ik help je graag!